خرید آنلاین فایل(تحقیق درباره شهر الكترونيك )

تحقیق درباره شهر الكترونيك |خرید آنلاین فایل|اِکس ایی|2064134|تحقیق درباره شهر الکترونيک,تحقیق,درباره,شهر,الکترونيک,تحقیق درباره به سوي دموکراسي الکتروني,تحقیق درباره دولت الکترونيک,دولت الکترونيک
در این صفحه از وب سایت برتر با شما هستیم با تحقیق درباره شهر الكترونيك

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:33

قسمتی از متن فایل دانلودی:

مقدمه

پس از مطرح شدن مبحث جامعه اطلاعاتي در جهان وتصويب اصول وطرح اجرائي آن در ژنووتونس بحث شهرهاي الكترونيك ودولت الكترونيك بسيار جدي تر شده است. جامعه جهاني با شعار جامعه اطلاعاتي به دنبال تبيين شهرهاي الكترونيكي است. در واقع شهر الكترونيكي عبارت است از دسترسي الكترونيكي شهروندان به خدمات سازمانهاي شهري به صورت شبانه روزي وهفت روز هفته به شيوه اي قابل اطمينان امن ومحرمانه در اين مقاله در قالب چهار بخش به اين مسئله مي پردازيم:

الف- مزاياي شهرالكترونيك: اين شهرها تفاوت عمده اي با شهرهاي سنتي دارند. در اين شهرها بسياري معضلات ومشكلات شهرهاي سنتي مانند آلودگي هوا،ترافيك، انتظار در صفوف اماكن خدمات رساني عمومي،هزينه هاي زياد نگهداري وتوسعه سيستم حمل ونقل و بزرگراههاي شهري وجود ندارد. شهر الكترونيك از ديد يك كاربر سايت است كه از آن دسترسي به تمام خدمات شهري ممكن است.

اين وب سايت درگاه ناميده ميشود.

زمان هايي كه با استفاده از امكانات شهرهاي الكترونيك براي شهروندان ذخيره مي شود را ميتون با مطالعه، استراحت، رسيدن به خانواده، تفريح وامور فرهنگي ومذهبي يا هر كار دلخواه ديگري صرف كرد.

در شهرهاي الكترونيك انجام كليه فعاليت هاي بانكي اداري،تجاري، تفريحي، اطلاعات، علمي، آموزشي ،سياسي، مسافرتي، درماني، كاريابي ازطريق اينترنت انجام مي شود.

در اين شهرها ادارات مجازي هستند كه روي اينترنت قرار دارند و تنها با استفاده از آدرس سايت ادارات به آنها دسترسي مي توان پيدا كرد. بانكداري الكترونيك يعني انجام امور بانكي با استفاده از فناوري اطلاعات در اين شهر ها رايج است. در ايران نيز برخي فعاليت ها در اين زمينه انجام شده است مانند كارت اعتباري، سيستم هاي خودپرداز و…

دولت الكترونيك:

و....



مطالب دیگر:
📖پاورپوینت كليات بازاريابي بين المللي( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، 📖پاورپوینت محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)📖پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بين المللي📖پاورپوینت محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بين‌المللي(فصل چهارم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)📖پاورپوینت تحقيقات بازاريابي بين‌المللي (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)📖پاورپوینت استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي 📖پاورپوینت سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي (فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)📖پاورپوینت کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي(فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)📖پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی📖پاورپوینت کاربرد ماکروها در اکسل📖پاورپوینت کاربرد نرم افزارهای تخصصی در اقتصاد کشاورزی📖پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در پزشکی📖پاورپوینت کاربردهای بودجه بندی نوین📖پاورپوینت کاربردهای شیشه در ساختمان📖پاورپوینت کاربردهای فناوری اطلاعات📖پاورپوینت کاربردهای نظامی لیزر📖پاورپوینت کارت امتيازی متوازن در مدل مبنا 📖پاورپوینت نگاه كلي بر سيستم‌هاي اطلاعاتي ( فصل اول کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)📖پاورپوینت سلول گرايي، زير بناي تحولات در صنعت رايانه( فصل دوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)📖پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي ( فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)📖پاورپوینت طراحي ساختار مفهومي اطلاعات ( فصل چهارم کتاب سيستم‌هاي اطلاعات مديريت رضائیان)📖پاورپوینت طراحي پايگاه داده اي( فصل پ‍نجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)📖پاورپوینت طراحي برنامه نظام يافته ( فصل ششم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)📖پاورپوینت پالايش مختصات برنامه ( فصل هفتم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)📖پاورپوینت کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت (مدلسازي اطلاعات) تألیف دکتر علی رضائیان